the commuter's eye

post de blogăr

Posted in Uncategorized by martzipan on June 13, 2013

astăzi m-am trezit de dimineaţă, ca de obicei, pe partea stângă şi m-am dat jos din pat pe partea dreaptă, coborând pe scăriţa de lemn a patului cu grijă să nu alunec şi să-mi rup mâinile şi picioarele sau să-mi sparg capul. afară e o zi mohorâtă [nu ştiu dacă s-a făcut încă un adjectiv după P.O.H.U.I. (melodia e o tâmpenie – parodia ei e de o mie de ori mai mişto decât originalul), da’ dacă nu s-a făcut, îl inventez eu], deci are toate şansele să fie, meteorologic vorbind, o zi pohui, una din aia în care plouă mărunt şi picăturile mişună pe geam ca nişte furnici bete, fiecare în legea ei (nu că aş fi văzut vreodată o furnică beată, însă aşa cred eu că ar arăta). e o zi care nu-ţi spune nimic, mai ales că ştii că trebuie să ieşi din casă şi o parte din toată revărsarea aia de apă care cade din cer după cum o taie pe ea capul are să se mute pe tine, are să se prelingă pe hainele tale, udându-ţi pantalonii şi geaca şi răvăşindu-ţi părul proaspăt spălat în seara de dinainte. şi sfârşitul ei nu se întrevede niciunde şi nicicum, mai ales că tu ai de bătut oraşul în lung şi în lat pe o asemenea vreme mizeră, pe care nici bobiţă – căţelul care s-a cazat în casa scării acum câteva luni mulţumită ospitalitaţii vecinilor tăi pensionari – nu se dă dus din culcuşul lui de pleduri pleduri.

dar nu-i nimic, e bine că am cu mine
[umbrela](http://wiki.urbandead.com/index.php/Umbrella_%28Accessory%29) x, cu mecanismul ei dăjtept, care umbrelă e mare şi lungă şi lată şi mă acoperă ca o ciupercă primitoare (ca aia din alice, pe care se lăfăie omida, sau ca alea din fantasia, care dansează pe ceaikovski) si ce bine că există pe lume firma x care a făcut umbrela x, care m-a salvat de la o udare şi o depresie eterne, aşa că daţi clic pe siteul lor şi poate le şi cumpăraţi umbrela x ca să îmi scot şi eu bani de o cola (pe care să o împart cu mama lu’ ştefan cel mare) şi să mă invite lumea la evenimente şi să primesc lucruri gratis, că doar sunt blogăr. ce pula mea.

Tagged with: ,

Leave a Reply

